ترنم اطهری ترنم اطهری ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

دختر گلم ترنم

روز جهانی کودک

1392/7/16 8:25
نویسنده : مامان زیبا
162 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته کوچولوی مامان، ترنم نفسی همه کسی، الهی مامان دورت بگرده خوشگل من روزت مبارک .مامان جونم امروز روز جهانی کودکه و من این روز رو به دختر خوشگل و مهربونم از ته قلبم تبریک می گم . مامانی الهی مامان فدای چشای خوشگلت بشه دخترم، ازت ممنونم که دختر خوب منی و از خدا ممنونم که تورو به این نازی به من داد . الان من سرکارم و دلم واسه دختر خوشگل خودم یه ذره شده هنوز زنگ نزدم به مامانی و احوالتو بپرسم آخه مامانی گفته تا قبل از ساعت ده و نیم حق نداری زنگ بزنی صدای تلفن دختر خوشگل منو بیدار می کنه مامان جونم از وقتی که به دنیا اومدی یعنی همون شب اول توی بیمارستان خیلی به صدا حساس بودی و با کوچکترین صدا از خواب می پریدی و بیدار می شدی . روزی که واسه تست شنوایی توی بیمارستان اومدن، خانم دکتری که تست می گرفت یهو دسته کلیدی که توی دستش بود از دستش افتاد و تو که خواب بودی پریدی بالا و با صدای کلیدها بیدار شدی . واسه خود من که کلی جای تعجب داشت که چه جوری یه بچه یک روزه اینقدر خوب عکس العمل نشون می ده . خدارو هزار مرتبه شکر . دختر خوشگلم سالم و سلامته الهی مامان دور سرت بگرده برم دیگه یه زنگی بزنم که اصلا دلم طاقت نداره از صبح ساعت هفت و نیم تا حالا ندیدمت . ساعت هفت و نیم صبح می رم می گذارمت خونه مامانی . وقتی می برمت خوابی، مامانی رختخوابتو پهن کرده من می رم می خوابونمت روتو می پوشونم ، می بوسمت و میام اما تا عصر که برگردم خونه همش جلوی چشممی، باهات حرف می زنم، قربون صدقت می رم زنگ می زنم به مامانی که چیکار می کنی ولی می دونم اونم کار داره به علاوه دختر شیطون من هم هست باید ازش مراقبت کنه واسه همین سعی می کنم خیلی هم مزاحم مامانی نشم ولی بین ساعت ده و نیم تا یازده باید واسه آرامش دلم زنگ بزنم وگرنه از دلتنگی تو می میرم دختر نازم . می بوسمت مامان جونم الهی دورت بگردم.

روز جهانی کودک

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بابا ایمان
16 مهر 92 14:56
عزیز بابایی سلام خوشگلم الهی که فدای اون مهربونیات بشم ترنم جون می خواستم روز کودک رو به تو عزیز دلم تبریک بگم میخواستم بگم که خیلی خیلی دوستت دارم و همیشه از خدای بزرگ موفقیت و سربلندیت رو می خوام می بوسمت عزیزم بووووووووووووووووووووس
مامان سها
17 مهر 92 8:18
روزت مبارک کوچولوی ناز