ترنم اطهری ترنم اطهری ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

دختر گلم ترنم

آتلیه

1392/8/21 11:32
نویسنده : مامان زیبا
221 بازدید
اشتراک گذاری

دختر خوشگلم امروز واست نوبت آتلیه گرفته بودیم، من ساعت 12 مرخصی گرفتم اومدم خونه مامانی دنبالت و بردمت خونه خودمون ناهارتم مامانی آماده کرده بود آوردم خونه بهت دادم خوردی بعد هم بردمت حموم و بعدش هم خوابوندمت که عصر که می ریم آتلیه سرحال باشی . خداروشکر خوابتو کامل کردی و وقتی بیدار شدی بهت عصرونه دادم و سیرت کردم که دیگه بهونه ای نداشته باشی بابا که اومد سه تایی باهم رفتیم آتلیه یک مقدار منتظر موندیم تا آقای عباسی تشریف بیارن نوبتت ساعت 7 بود. بابا واست موز خرید تا گرسنه نشی خلاصه ساعت 7 و نیم گرفتن عکسها شروع شد. دوست داشتم از حالتها و ژست هات عکس بگیرم از نشستنت، چهار دست و پا رفتنت ، راه رفتنت خلاصه از هر کاری که تا الان توانایی داری انجام بدی یک عالمه عکس خوشگل ازت گرفت .یک سری از اسباب بازیهاتو برده بودیم یه سری عکس هم با وسیله هایی که اونجا داشتند گرفتیم. حدود 185 تا عکس ازت گرفت که باید برای یک آلبوم 10 برگی 25 تا از این عکسها رو انتخاب می کردیم.  نمی تونستم چیزی حذف کنم آخه همشونو خیلی دوست داشتم بالاخره با کلی این ور و اون ور 33 تا عکس انتخاب کردم و قرار شد آلبومت به جای 10 برگ 12 برگ بشه . شب که آوردمت خونه خیلی خسته بودی توی راه خوابت برد منم شامتو توی خواب با شیشه بهت دادم خوردی، نشد که شب ببرمت حموم آخه کلی توی آتلیه ، این طرف و اون طرف نشسته بودی و باید یک دوش می گرفتی اشکال نداره مامانم صبح که بیدار شدی می برمت قربونت برم عزیزم فدای دختر خوشگلم بشم بووووووووووس

اینم چند تا از عکسهای آتلیه که بعدا به این متن اضافه کردم:

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)