ترنم اطهری ترنم اطهری ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

دختر گلم ترنم

حموم رفتن ترنم

1392/8/4 0:38
نویسنده : مامان زیبا
301 بازدید
اشتراک گذاری

الهی فدای دختر خوشگلم بشم که توی حموم عین ماهی می مونه. خوشمزه مامان، اینجا یک سری عکس از اولین حمومی که رفتی تا الان که یک سالت شده گذاشتم . اولین حمومت در هفت روزگیت بود که نافت افتاد و مامانی بردت حموم. با اینکه هوا هنوز سرد نشده بود ما واسه خانم گلم بخاری روشن کرده بودیم تا سرما نخوره . اصلا توی حموم گریه نکردی اونقدر خوشت اومده بود که زیر دوش خوابت برده بود قربون قد و بالات بشم مامان جونم، تا دو ماهگی مامانی هر هفته چهارشنبه ها میومد و می بردت حموم . عاشق این بودم که خودم ببرمت حموم . وقتی دو ماهه شدی به بابا گفتم مامانی گناه داره هر هفته مزاحمش بشیم هر چند خودش خیلی دوست داشت بیاد و تورو ببره حموم ، اما خوب منم آرزوم بود کارهای دخترمو خودم انجام بدم تا یاد بگیرم . تا اینکه یه روز بردمت حموم و بعد از اینکه حوله پیچیدم دورت دادمت به بابا بردت کنار بخاری تا من بیام بیرونو لباساتو بپوشم. مامانی عادتت داده بود وقتی می بردت حموم واست آواز میخوند بلند بلند . منم هنوز موقع شستنت واست آواز میخونم آخه خیلی دوست داری آروم می شینی و گوش می دی تا من بشورمت توی تابستون یه چند باری نشوندمت توی وان و اردکهاتو ریختم روی آب بازی کردی. خیلی توی حموم نگهت نمی دارم تا اذیت نشی وقتی سرتو می شورم یا زیر دوشی مواظبم آب نره توی دهانت چون شروع می کنی غر زدن و منم الکی می گم بابا بیا ببرش و تو ساکت نگاه می کنی به در که بابا بیاد ببردت . الان دیگه بابا خودش لباسهاتو می پوشه و بعضی وقتا هم توی بغل بابا خوابت می بره .

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

اینجا توی این عکس هفت روزت بوده عشقم

اولین حموم در هفت روزگی   

اینجا چهل روزت بوده و آب چله ریختیم سرت

چهل روزگی

چهل روزگی

اینجا دو و نیم ماهه بودی

دوماهگی

دو و نیم ماهگی

اینجا بعد از حمومه که پیچیدیمت لای پتو تا سرما نخوری

بعد از حمام لای پتو

بعد از حموم

بعد از حموم

اینجا چهار ماهه بودی

چهار ماهگی

چهار ماهگی

چهار ماهگی

اینجا حدود یک ساله بودی اواخر ماه دوازدهم

دوازده ماهگی

دوازده ماهگی

دوازده ماهگی

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بابا ایمان
11 آبان 92 15:23
ترنم خوشگل بابا الهی که فدات شم نازنینم
عافیتت باشه همیشه دختر نازم
دست مامان زیبات درد نکنه که اینقدر با جزئیات و کامل همه چیزو مینویسه خدا واسه هردومون نگرش داره
الهی آمین


مرسی بابا جونم لطف داری، زیر سایه شما و درکنار شما من و مامانم شاد و آرومیم پس همیشه واسمون سالم بمون باشه باباجون الهی آمین