ترنم اطهری ترنم اطهری ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

دختر گلم ترنم

تولدت مبارک عزیز دلم

1392/7/14 8:33
نویسنده : مامان زیبا
254 بازدید
اشتراک گذاری

دختر خوشگلم تولدت مبارک مامان جونمniniweblog.com امروز 14/7/92 و تولد یک سالگیته الهی مامان فدات شه الان یه دختر خوشگل و مهربون و ناز شدی خیلی خیلی هم دوست داشتنی هر کس می بینت عاشقت می شه الهی مامان قربون شکل ماهت بشه به مناسبت تولد یک سالگیت واست یک وبلاگ باز می کنم و اونو در روز تولدت بهت هدیه می کنم ، تا خاطرات شیرینت را هر روز توی وبلاگت ثبت کنم و بتونی بعداً خودت بخونیشون .دوستت دارم

 تولدت مبارک

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان سها
14 مهر 92 8:23
تولدت مبارک ترنم خانمی...مامانی تبریک...اگه دو س داشتید به عنوان اولین دوست وبلاگی ترنم جان وب دخملی منو اد کنید خبر بدید...من با افتحار لینکتون میکنم
http://www.soha91.niniweblog.com/


مرسی عزیزم حتماً
بابا ایمان
14 مهر 92 8:46
ترنم خوشگلم عزیز دلم مهربون بابا الهی فدات شم


تولدت یک سالگیت مبارک ایشالا 1000 ساله شی و خوشبخت و سربلند و موفق باشی همیشه


بابایی هم همیشه کنارت میمونه تا بتونه موفقیتهای تو رو ببینه و ذوق کنه





آرزوی من بهترین و قشنگترین لحظات برای تو عزیترینم هست











در کنار شما بابا جون


عمو امیر
29 مهر 92 10:46
سلام عمو
تولدت مبارک فدات شم . من که دورم ازت ولی هر روز عکساتو می بینم . خیلی دلم برات تنگ شده . کاش میتونستم بیام تولدت
تولد تولد تولدت مبارک - مبارک مبارک تولدت مبارکککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک
دوستت دارم عمووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو


خیلی ممنون عمو جون