ترنم اطهری ترنم اطهری ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

دختر گلم ترنم

راه افتادن ترنم

1392/8/1 17:01
نویسنده : مامان زیبا
193 بازدید
اشتراک گذاری

امروز که از سرکار اومدم خونه مامانی که تو رو بردارم بیایم خونه در کمال ناباوری دیدم که داری راه می ری اونم نه ده قدم و دوازده قدم مثل یه آدم بزرگ. چقدر هم خوشگل و سنگین و باوقار راه می رفتی مامان جونم . الهی دورت بگردم عزیز دلم اونقدر به وجد اومده بودم که باورم نمی شد، اونقدر ذوق زده شده بودم که زدم زیر گریه بابایی می گفت گریه نکن چرا گریه می کنی بچه ناراحت می شه اما گریه من گریه خوشحالی بود خداروشکر که دخترم پاهای سالمی داره و می تونه راه بره . مامان جونم امیدوارم قدمهات همیشه استوار باشند و در راه خوب قدم برداری . عزیز دلم بهت تبریک می گم مامانی . تو فرشته زیبای من با سعی و تلاشت بالاخره موفق شدی راه بری الهی قربونت برم مامانم ایشالا همیشه سالم و سلامت باشی گل مامان.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)