ترنم اطهری ترنم اطهری ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

دختر گلم ترنم

راه رفتن عزیز دلم

1392/7/30 11:42
نویسنده : مامان زیبا
221 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگم، فرشته کوچولوی ناز مامان، الهی فدات شم الان سرکارم و دلم برات خیلی تنگ شده . زنگ زدم مامانی گفت طبقه بالا، پیش بابایی و دایی حسامی. دیشب بابا دیر اومد خونه ، تو هم از عصرش اونقدر منو راه بردی که هر دومون کلی خسته شده بودیم بابا که اومد بردمت حموم ، وقتی از حموم درومدی توی بغل بابا خوابت برد. شیرین عسل مامان این روزا داری تمرین راه رفتن می کنی انگشت منو می گیری و می کشی که یعنی بلند شو با هم قدم بزنیم ، بعد می گی بئیم بئیم یعنی بریم بریم تا میاد من بلند شم منو بردی با خودت یا میگی بدو بدو، طاقتم نداری که منتظر بمونی باید همون لحظه من پاشم و باهات بیام، بعد جلو جلو تند تند میری و منو دنبال خودت می کشونی الهی قربونت برم اونقدر شیرینی که من این جور وقتا، فقط  می خندم و بعضی وقتا واسه اینکه سربه سرت بذارم مسیرو عوض می کنم یا وایمیستم یا تند تند می رم بعضی وقتا عصبانی میشی و دستمو می کشی که یعنی هر جا من میگم ، ولی بعضی وقتا هم خوشت میادو می خندی وقتی می مونم و راه نمیام عصبانی می شی ولی وقتی تندش می کنم میخندی. بعضی وقتا هم روی زانو باهات راه میام چون هم خسته شدم و هم می خوام قدم کوتاهتر بشه تو اذیت نشی. خلاصه این روزا کار ما توی خونه پیاده رویه . الهی فدات شم زودی هم منو می بری توی اتاق خودت خیلی اتاقتو دوست داری یادم باشه حتما واست عکسهای یادگاری از اتاقت هم بذارم ممکنه بزرگ شدی دکورشو عوض کنم بعد یادت بره . اولین بار دقیق یک هفته قبل از تولدت بود که خودت 4 قدم تنهایی برداشتی . یه کم می ترسی و احتیاط میکنی. کلا خیلی محتاطی و این خیلی خوبه خیال منو راحت تر می کنه . الهی دورت بگردم، بابایی می گه صبحها هم خونه اونها که هستی دست بابایی رو می گیری و می گی با هم راه بریم الان که حدود یک سال و 15 روزته ده دوازده قدمی را خودت تنهایی می ری خیلی خوشگل قدم بر می داری عاشقتم عزیزم . اونقدر دیگه کف پاهاتو بوس کردم که نگو . خیلی پاهای کپلتو دوست دارم، کوچولو و کپلی تند تند قدم برمی داری آدم ضعف می کنه واست. قربون اون پاهای خوشمزه و قشنگت برم مامان جونم . خیلی دوستت دارم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

بابای ملیسا
30 مهر 92 12:23
ضمن عرض سلام و آرزوی سلامتی برای شما و خانواده محترمتون ، وبلاگ ملیسا جان با عکسهای جدیدش به روز شد . ممنون میشم اگر شما هم یکی از عزیزان بازدید کننده وبلاگ ملیسا دخترم باشید و با گذاشتن یک کامنت ، یادگاری به یاد ماندنی براش بسازید . منتظر حضور شما هستیم . با تقدیم احترام : بابای ملیسا
مثل هیچکس
30 مهر 92 20:36
وای خدای من از این به بعد دیگه باید با اسایش خدا حافظی کنی چون هر جا که فکرشم نمیکنی راه میره .باید یکی حسابی مواظبش باشه .خدا حفظش کنه . ولی این شیرینترین دوران زندگی هر مادره .خانمی با تبادل لینک موافقید؟حتما خبرم کنید . خوشحال میشم بیاید پیشمون .

بله کاملا حق باشماست منم خوشحال می شم تبادل لینک کنیم
دایی حسام
4 آذر 92 10:33
biaaaaaaaaaa be baghalam