ترنم اطهری ترنم اطهری ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

دختر گلم ترنم

سرما خوردن مامانی

1392/7/29 9:23
نویسنده : مامان زیبا
207 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز یکشنبه صبح وقتی از خواب بیدار شدیم که آماده شیم بریم سرکار مامانی به بابا زنگ زد و گفت که امروز اگه می شه ترنم را نیارید به زیبا بگو اگه می تونه مرخصی بگیره بمونه پیش ترنم آخه من حالم خوب نیست سرما خوردم هم اینکه نمی تونم از ترنم مراقبت کنم هم اینکه ترنم سرما میخوره. خلاصه من خیلی ناراحت شدم آخه سرکار خیلی کار داشتم و مرخصی هامم زیاد بود واسم سخت بود مرخصی گرفتن اما باز گفتم ایرادی نداره یه اس ام اس به رئیسمون دادم و گفتم مرخصی واسم رد کنه.  خلاصه دیروزو کنار دختر گلم موندم و تو هم دست از سر من برنمی داشتی یه لحظه منو تنها نمی گذاشتی تا جایی که نه صبحانه تونستم بخورم و نه ناهار و وقتی ساعت 3و نیم خوابوندمت خودم تونستم ناهار بخورم. واسه اینکه واسه خودتم ناهار درست کنم کلی غر غر کردی در بالکن باز بود رفتی توی بالکن و یه چند دقیقه ای توی بالکن چرخیدی تا غذات آماده بشه . خلاصه دیروز من و دخترم با هم تنها بودیم کنار تو خیلی خوش گذشت کلی حال کردم اما خیلی خسته شدم از بس منو کشوندی از این ور به اون ور و باهات بازی کردم . وقتی تو خوابیدی منم از خستگی خوابم برد و فرصت نشد تا برم سر لب تابم و مجبور شدم این پستو امروز واست آپ کنم قربون دختر نازنینم برم من الهی. امروز بردمت خونه مامانی طفلک مامانی ماسک زده بود و کلی هم اسفند دود کرده بود تا فضا ضد عفونی بشه خدا کنه هیچوقت هیچکس مریض نشه . الهی آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)